טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

אחסון אתרים וורדפרס: טיפים לבחירת אחסון אתרים טוב ואיכותי

זה באמת לא משנה איזה רעיון פורץ דרך העליתם בראשכם כדי להוביל סטארט-אפ משלכם, ללא שירות אחסון אתרים וורדפרס יציב להקמת האתר שלכם, אף אחד מהמשתמשים/לקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יוכל לגשת באופן וודאי לאתר שלכם.

לכן, כשאתם מחפשים שירותי אירוח אתרים פוטנציאלי לאתר הוורדפרס שלכם, יש כמה דברים שאתם צריכים להיות מודעים אליהם כדי לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור האתר שלכם.

 

מה זה אחסון אתרים וורדפרס?

כל אתר צריך מארח כדי לאחסן את הנתונים שלו ולוודא שהם נגישים באינטרנט ללא קשר לפלטפורמה שלו. אירוח וורדפרס הוא פשוט אירוח אתרים המותאם במיוחד עבור אתרי וורדפרס. שירותי אירוח וורדפרס בדרך כלל מספקים חבורה של שירותים על גבי האחסון כדי להפוך את ניהול אתר הוורדפרס שלכם להרבה יותר קל.

לדוגמא, שירות אירוח כמו של VANGUS מציע חבילה שלמה של שירותים שמטרתם לספק את כל מה שאתר הוורדפרס שלכם צריך, החל שרתים מהירים שטובים לאופטימיזציה וטעינה מהירה של האתר שלו ועד לאבטחתו ועוד.

אם יש לכם את הזמן והכישורים, תמיד יש טונות של אפשרויות אחסון לא מנוהלות. אבל עבור רובנו, אירוח וורדפרס מנוהל הוא מציל חיים (וגם שומר זמן ללא ספק).

עם זאת, כאשר מחליטים איזה שירות אחסון אתרים וורדפרס לרכוש, השירותים ה"נוספים" שמגיעים בצד הם רק פרמטר אחד מני רבים שצריך לשים לב אליהם בבחירת שירותי אחסון. 

סוגי אחסון אתרים וורדפרס

ישנם שני סוגים שעליכם לבחור מהם כשזה מגיע לאירוח וורדפרס:

  • אחסון אתרי וורדפרס משותף

כפי שהשם מרמז, אירוח משותף מספק לאתר הוורדפרס שלכם שרת שהוא חולק עם חבורה של אתרים אחרים. למרות שהוא עדיין מותאם במידה מסוימת ומוגדר במיוחד עבור אתרי אינטרנט, תשתית השרת והיכולות שלו מבחינת ביצועים משותפות בין כל האתרים השונים שמתארחים בו ללא קשר ל-CMS שלהם.

מטבע הדברים, זה אומר שתקרת הביצועים של האתר שלכם מוגבלת מאוד, ואתם מסתכנים בסיכוי להגיע לתקרה הזו בכל פעם שיש עלייה בתנועה בכל אחד מהאתרים המשותפים באותו שרת אירוח שלכם. אירוח וורדפרס משותף הוא ללא ספק האפשרות הזולה יותר.

  • אחסון וורדפרס מנוהל

 

אירוח וורדפרס מנוהל, לעומת זאת, בנוי בצורה יסודית, מותאם ומצויד במיוחד לאירוח אתרי וורדפרס. נוסף על כך, לרוב זה מגיע עם הרבה שירותים אחרים שיעזרו לכם לנהל את אתר הוורדפרס שלכם.

אחסון אתרים וורדפרס מנוהל בענן מגיע לעתים קרובות עם קנה מידה אלסטי, כלומר קנה המידה של הקיבולת של האירוח שלכם מבוסס על תנועת האתר שלכם. יש לא מעט דברים שקורים בטכנולוגיה אלסטית, אבל מה שאתם צריכים לדעת לצרכי האירוח שלכם הם שני דברים. האתר שלכם לא יירד עקב עליות בלתי צפויות בתנועה, ובנוסף לכך תצטרכו לשלם רק כמה שאתם משתמשים, במקום מחיר קבוע מוגדר מראש.

פתרון אירוח וורדפרס מנוהל הוא ללא ספק הבחירה הטובה יותר עבור אתר וורדפרס שלכם, ההקדשה שלהם לפלטפורמת וורדפרס חיונית לאריכות החיים, הבריאות וההצלחה של אתר הוורדפרס שלכם. שלא לדבר על כל הרכיבים הנוספים שעוזרים לכם בניהול האתר שלכם, האבטחה שלו, הגיבוי והאופטימיזציה שלו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!