טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

איך להאיץ את המחשב

המחשב הנייד הפרטי שלכם מראה סימני עייפות בכל פעם שאתם משתמשים בו? תשמחו לדעת כי יש לכם מה לעשות בנידון, ואפילו תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי מבלי לאתר איש מחשבים מקצועי לשם כך. לרוב "העייפות" של מחשבים ניידים או נייחים מתבטאת בפעולה איטית, ממושכת ומסורבלת המוציאה אתכם משלוותכם במיוחד בעידן הדיגיטלי של היום בו התרגלנו שהכל קורה כאן ועכשיו. כדי שתוכלו לדעת איך להאיץ את המחשב בכמה פעולות פשוטות, ריכזנו כמה טיפים שיסייעו לכם בכך.

בדקו את חיבורי הרשת למחשב

לעיתים בעיה של מחשב איטי ולא מגיב עשויה לנבוע מבעיה הקיימת ברשת האינטרנט בה אתם גולשים, כך שאם אתם מנסים לעבור ביןאילו דרכים קיימות להאצת מהירות המחשב אתרים, קישורים וקבצים מקוונים והמחשב מסרב להגיב או פועל באיטיות רבה – רצוי לבדוק את תקינות חיבורי הרשת של המחשב. במידה והמחשב מחובר ברשת אלחוטית, רצוי לבדוק האם החיווי של עוצמת האות חלש ובמידה וכן להתחבר אל רשת אלחוטית זמינה אחרת.

ישנם מקרים בהם עוצמת הרשת האלחוטית איננה מספיקה לפעולה מהירה של הגלישה, ולכן רצוי לנסות להתחבר לרשת האינטרנט באמצעות חיבור קווי של כבל הרשת למחשב. אם גם פעולה זו איננה עוזרת, רצוי ליצור קשר עם התמיכה הטכנית של ספק האינטרנט שלכם כדי שיבצעו בדיקות לאיכות הגלישה מהצד שלהם.

הסירו קבצים ויישומים שאינם בשימוש

כל מחשב פועל על שטח אחסון ייעודי הקיים בו, כאשר הגעה אל נפח מקסימלי של שטח האחסון עשויה לגרום להאטה של פעילותו השוטפת של המחשב. לכן אם המחשב מראה איטיות בתגובותיו, כדאי לבדוק בהגדרות המחשב כמה שטח אחסון פנוי נותר בו. פתרון הבעיה הזו אפשרית על ידי מחיקה של קבצים גדולים שאינם נמצאים בשימוש, או לחילופין העברה של קבצים אלו לכונן זיכרון חיצוני.

באותה הזדמנות כדאי לבדוק האם שטח התפוסה של זיכרון המחשב מושפע גם מתוכנות ויישומים המותקנים בו שאינם בשימוש, ולכן רצוי למחוק את היישומים הללו כדי לפנות כמה שיותר מקום על המחשב ולסייע למהירות פעולתו.

בצעו הפעלה מחדש למחשב

לפעמים הדלקה וכיבוי של המחשב עשויים לחולל פלאים במהירות העבודה שלו, ולכן כדאי לנסות זאת לפני שמנסים לבצע פעולות אחרותכיצד להאיץ את המחשב שעובד לאט במטרה להאיץ אותו. למרות שהמחשבים החדשים כיום הינם חזקים ועמידים יותר, לעיתים שימוש ממושך בהם ללא כיבוי של המחשב בסיום השימוש עשוי לעייף ולהאט אותם, כך שפעולת ריסטרט פשוטה יכולה להחזיר אותם לביצועים מיטביים.

התקינו תוכנת אנטי וירוס

מחשב שפועל בצורה איטית יכול להעיד הרבה פעמים על וירוס זדוני שחדר אליו, שלמעשה גרם לו להיות כמו חולה ולעבוד בצורה מסורבלת ולא יעילה. וירוסים במחשבים יכולים להגיע משלל תוכנות זדוניות שהאקרים מפעילים, במיוחד אם גולשים באתרים לא בטוחים ומהמנים או מורידים למחשב תוכנות לא מוכרות. בכדי להסיר את הווירוסים הללו הפוגעים במחשב, חשוב להתקין תוכנת אנטי וירוס מומלצת שתאתר את הווירוסים במחשב ותסיר אותם לאלתר, במקביל לביצוע סריקות שוטפות למחשב כדי למנוע חדירה של וירוסים נוספים.

איך להאיץ את המחשב עם תוכנה לשיפור ביצועי מחשב?

אחת מהאפשרויות להאצת פעולת המחשב היא באמצעות תוכנה ייעודית לכך, שנוסף לשיפור המהירות היא תאפשר גם למקסם אתאיך להאיץ את המחשב עם תוכנה לשיפור ביצועי מחשב הביצועים הכלליים של המחשב שברשותכם על ידי פעולות אוטומטיות שהיא תבצע. כך לדוגמא תוכנה להאצת המחשב תוכל לא רק לשפר את מהירות המחשב אלא גם לשפר את פעילות מערכת ההפעלה של המחשב, לנקות ולהסיר קבצים זמניים המעמיסים על המחשב, לסגור תוכנות ויישומים הפועלים ברקע ללא נחיצות, ואפילו לשפר את רמת האבטחה ולהתריע בפני הורדה או חדירה של תוכנות ריגול ווירוסים למחשב.

מתי כדאי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי?

אם כל הפעולות הללו לא עזרו להאיץ את המחשב שלכם, ככל הנראה מדובר על בעיה "עמוקה" יותר הנובעת מכשל של הארד דיסק במחשב, במיוחד אם מדובר על מחשב ישן שאתם משתמשים בו כבר מעל שש שנים. במקרים כאלו טכנאי המחשבים יוכל לבדוק האם הבעיה נובעת מהארד דיסק תקול או ישן, ולהחליפו בארד דיסק איכותי וחדש מסוג SSD המאפשר לשפר את מהירותו של המחשב וכן באופן כללי לייעל את ביצועיו.

חוץ מניקוי זבל מהמחשב, מה עוד יעזור לשיפור ביצועיו
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!