טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

מחשב נייד איטי

מרגישים שהמחשב הנייד שלכם איטי ומסורבל במיוחד? ככל הנראה זה לא קרה בין לילה, ובמהלך התקופה האחרונה המחשב היה איטי בהדרגה עד שהגיע למצב שאיטיותו מוציאה אתכם משלוותכם. לפני שאתם ממהרים להיפטר מהמחשב כדאי לדעת כי יש מה לעשות עם מחשב נייד איטי, ולמעשה מדובר על בדיקות ופעולות שאתם יכולים לעשות בעצמכם.

אז מה הגורמים לכך שהמחשב כל כך איטי, כיצד תוכלו לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם ומתי עליכם להיעזר בטכנאי מחשבים מוסמך? נענה על כל השאלות האלו בהמשך.

מחשב נייד איטי – מה הגורמים לכך?

איטיות של המחשב יכולה להתבטא בטעינה ממושכת של קבצים, יישומים או תוכנות שאתם מנסים להפעיל במחשב, ואפילו איטיות טעינהמדוע המחשב הנייד איטי וכיצד לשפר את מהירות המחשב של מערכת ההפעלה במחשב כבר בהדלקה הראשונית של המחשב. אם האיטיות מתבטאת בעיקר במקרים של שימוש בדפדפן וגלישה ברשת, כדאי לזהות האם מדובר על בעיית איטיות במחשב עצמו או בחיבור לרשת האלחוטית הקיימת במחשב.

ניתן לבדוק את עוצמת ואיכות החיבור לרשת האלחוטית באמצעות חיווי ייעודיי הקיים במחשב, ובמידת הצורך גם לעשות בדיקת מהירות גלישה באופן עצמאי באתרים ייעודיים לכך. אם מהירות הגלישה אכן נמוכה, כדאי לנסות להתחבר לרשת אלחוטית אחרת או להתחבר אל אותה רשת באמצעות כבל רשת פיזי שישפר את מהירות הגלישה.

חיבור הרשת תקין ואיטיות המחשב מתבטאת דווקא בשימוש בתוכנות וקבצים במחשב ולא בדפדפן האינטרנט? הנה כמה דברים שתוכלו לנסות.

בדקו האם המחשב נייד מתחמם יותר מדי

לעיתים מחשב נייד איטי יכול להעיד על חימום יתר של רכיבי החומרה במחשב, כך שהמחשב מתאמץ יתר על המידה ולכן הפעולה שלוכיצד להאיץ את המחשב שעובד לאט איטית הרבה יותר. אם המשטח התחתון של המחשב הנייד חם למגע, כדאי לבדוק האם נכנס אליו אבק ולכלוך שפוגעים בפעולתו התקינה וחוסמים את דרכי האוורור בו. אם מדובר על מחשב נייד שאוחסן בצורה לא ראויה במחסן ללא כיסוי מיטבי, רוב הסיכויים שמדובר על חלקיקי אבק שתקועים בו ופוגעים בפעולתו. ניתן לטפל בבעיה באמצעות ניקוי יסודי של כל חלקי המחשב, זאת באמצעות טכנאי מוסמך בתחום המחשבים.

התקינו תוכנת אנטי וירוס במחשב

ישנם האקרים בכל העולם שעסוקים בכתיבה והפצה של תוכנות זדוניות במטרה להזיק למחשבים אחרים, כך שאלו עשויים גם לחדור למחשב האישי שלכם ולגרום לו נזק קל עד קשה ובעיקר לגרום לו לפעול בצורה איטית יותר. ווירוסים ותוכנות זדוניות יכולות להסתתר באינספור מקומות כמו אתרים, קישורים, אימיילים וכו' ולכן חשוב לגלוש באתרים בטוחים ומוכרים ולהימנע מפתיחת אימיילים מכתובות לא מוכרות (גם כאשר נושא האימייל נשמע מפתה).

כדי למקסם את ההגנה על המחשב מפני אותם וירוסים, חשוב להתקין על המחשב תוכנת אנטי וירוס איכותית שתעלה את רף האבטחה של המחשב. תוכנה כזו תסייע בנוסף להסיר וירוסים שחדרו למחשב, וכן תבצע סריקה קבועה לאיתור והסרה של תוכנות ווירוסים לא רצויים.

מחקו קבצים מיותרים מהמחשב

אוהבים לצלם כל רגע חשוב במהלך היומיום שלכם? אחד מהמקומות הטובים ביותר לאחסון קבצי מדיה ואודיו הם במחשב האישי, כיווןלמה המחשב איטי והאם מחיקת קבצים תעזור שכך ניתן לפנות מספיק שטח אחסון מהסמארטפון כדי לצלם תמונות נוספות בכל זמן נתון. למרות שהסמארטפון פנוי מקבצים גדולים שיכבידו עליו, כעת המחשב האישי שלכם עמוס בקבצים רבים הגורמים למחשב לעבוד בצורה מאומצת יותר וכך להיות איטי יותר.

כדי לשפר את מהירות המחשב וביצועיו הכלליים, מומלץ לפנות משטח האחסון קבצים גדולים או כאלו שאינם בשימוש. ניתן להעביר קבצים חשובים שלא רוצים למחוק אל כונן אחסון חיצוני שאינו חלק מהמחשב, וכך ליצור גיבוי איכותי לכל הקבצים החשובים במקביל לשמירה על תקינות פעולתו של המחשב האישי שלכם.

מערכת הפעלה לא מעודכנת

בכל מערכת הפעלה הקיימת במחשב יש תהליכים שמתבצעים "מאחורי הקלעים" בכדי לשפר אותה באופן תדיר, ולכן חשוב לבצע בכל פעם עדכון למערכת ההפעלה כשעולה אחד כזה. לרוב מדובר על עדכונים המתבצעים אוטומטית על ידי המחשב, אך עשויים להיות מקרים בהם התזכורת על העדכון התפספסה ולא בוצעה בזמן – דבר שעשוי להשפיע על פעולת המחשב, ובמיוחד על מהירותה של מערכת ההפעלה המותקנת במחשב. לכן חשוב לבדוק האם לא קיימים עדכוני תוכנה קריטיים הממתינים לעדכון, במיוחד כאשר המחשב הנייד הופך להיות איטי.

כתוצאה ממה מתחמם המחשב הנייד
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!