טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

סוגי תקשורת אינטרנט

אנחנו מתקשרים אחד עם השני דרך האינטרנט כבר הרבה זמן.

אבל לא כל תקשורת נוצרת שווה. ישנם סוגים שונים של תקשורת אינטרנט המשמשים בפלטפורמות שונות:

– הודעות טקסט או הודעות: זוהי צורה של תקשורת מקוונת שבה אנשים שולחים הודעות טקסט זה לזה באמצעות מכשירים ניידים.

– דואר אלקטרוני: סוג זה של תקשורת מקוונת הוא כאשר אנשים שולחים דוא"ל זה לזה באמצעות מחשבים ושירותי דואר אינטרנט כמו Gmail או Yahoo Mail.

– מדיה חברתית: סוג זה של תקשורת מקוונת הוא כאשר אנשים מפרסמים עדכונים, משתפים תמונות, סרטונים וקישורים באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו'.

– דואר אלקטרוני: דוא"ל הוא הצורה הנפוצה ביותר של תקשורת אינטרנט לשימוש עסקי ואישי. זהו מדיום דו כיווני המאפשר לאנשים לשלוח הודעות אחד לשני.

– פורומים מקוונים: אלו הן פלטפורמות מקוונות שבהן אנשים יכולים ליצור דיונים בנושאים שהם רוצים לדבר עליהם באופן ציבורי או פרטי עם אחרים שיש להם תחומי עניין/תחומי עניין דומים בנושא/נושא ספציפי. נושאי הדיון יכולים להיות כל דבר מבעיות עבודה ועד ספורט או תחביבים.

סוגי תקשורת באינטרנט כוללים מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט והודעות מיידיות.

הודעות מיידיות היא הצורה הפופולרית ביותר של תקשורת אינטרנט. זוהי דרך לתקשר עם חברים או בני משפחה בזמן אמת. הוא משמש גם ככלי עסקי על ידי חברות.

העברת הודעות טקסט היא צורה פופולרית נוספת של תקשורת באינטרנט. סוג זה של אינטראקציה מאפשר לאנשים לשלוח הודעות קצרות זה לזה מבלי להתקשר או לבקר אחד את השני פנים אל פנים. יש אנשים שמשתמשים בהודעות טקסט למטרות חברתיות כמו צ'אט עם חברים ושיתוף תמונות.

אינטרנט עם סיבים אופטיים

סיבים אופטיים משמשים להעברת מידע ונתונים במהירות גבוהה. הם משמשים בסוגים שונים של רשתות תקשורת כמו טלפון, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים. השימוש בסיבים אופטיים גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות.

סיבים אופטיים עשויים בדרך כלל מזכוכית או פלסטיק וניתן למצוא אותם בצבעים שונים כמו אדום, כחול, ירוק, צהוב וכו'. ישנם שני סוגים של סיבים אופטיים: מצב יחיד ורב מצב. מצב יחיד הוא הסוג הנפוץ ביותר ובעל קוטר קטן יותר מקוטר של מולטי מצב המאפשר לו לשאת יותר מידע בכל פעם.

האינטרנט עם סיבים אופטיים הוצג לראשונה בשנת 1995 באמצעות פיתוח טכנולוגיה חדשה בשם "אינטרנט על גבי סיבים" אשר אפשרה העברת מידע ממחשב אחד למשנהו באמצעות כבלי סיבים אופטיים שהותקנו מתחת לאדמה או מעל עמודי טלפון. עם זרם חשמלי שעובר דרכם.

סיבים אופטיים משמשים באינטרנט להעברת נתונים. הם עשויים מזכוכית או פלסטיק והם בדרך כלל דקים יותר מכבלי נחושת. זה מאפשר להם להיות גמישים יותר וקלים יותר להתקנה.

האינטרנט הוא רשת עולמית של מחשבים המאפשרת העברת מידע בכל מרחק באמצעות רשתות מחשבים, כגון קווי טלפון, סיבים אופטיים, חיבורים אלחוטיים או גלי רדיו.

סיבים אופטיים הם סוג של כבל סיבים אופטיים המשתמשים באור כדי להעביר נתונים. הם משמשים למטרות תקשורת, לרבות שירותי טלפון, אינטרנט וטלוויזיה.

סיבים אופטיים עשויים מזכוכית או פלסטיק המצופה בחומר הנקרא חיפוי. לאחר מכן מצפים את החיפוי בשכבה חיצונית של מתכת או פלסטיק הנקראת הנדן. החיפוי והמעטפת פועלים יחד כדי להנחות גלי אור במורד כבל הסיבים האופטיים תוך חסימת אורכי גל אחרים של אור שאחרת היו מפריעים להעברת נתונים.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!