טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

חיבור מסך למחשב נייד

מוצאים עצמכם מתאמצים מול המסך הקטן של המחשב הנייד שלכם? רוצים להצליח לקרוא את המופיע על צג המחשב בצורה ברורה ונוחה יותר? תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות חיבור המסך של המחשב הנייד שברשותכם למסך חיצוני גדול יותר, ובמאמר הנוכחי נסקור את כל הפרטים שעליכם לדעת כדי לעשות זאת בצורה עצמאית ומהירה.

נוסף לנוחות הקריאה והשימוש במסך גדול ומרווח יותר, ישנם אנשים שישמחו לעבוד על המחשב שלהם באמצעות שימוש עם שני מסכי מחשב במקביל. בדרך הזו ניתן להרחיב את דרכי השימוש במחשב, ולצפות במסמכים, אתרים וקבצים בצורה מסונכרנת ויעילה יותר במקום לעבור בלי הפסקה בין חלון לחלון במחשב. אז איך מבצעים חיבור מסך למחשב נייד? הנה כל השלבים שיסייעו לכם בכך.

חיבור מסך למחשב נייד – האם יש הבדל בין מסך מחשב למסך טלוויזיה?

האפשרות של חיבור מסך למחשב נייד תקף למעשה כמעט לכל סוג של מסך, זאת בתנאי שלאותו מסך ייעודי יש את היציאות והחיבוריםכיצד לחבר מסך למחשב נייד הדרושים לחיבור פיזי אל המחשב הנייד שברשותכם – ועל כך נרחיב בהמשך. משום כך ניתן לחבר את המחשב הנייד לכל מסך אלקטרוני שרוצים ובכל גודל שזמין, בין אם מדובר על חיבור של המחשב הנייד אל המסך של המחשב הנייח, או חיבור של המחשב הנייד אל המסך של הטלוויזיה שבסלון או בחדר שינה.

באופן כללי ניתן לומר כי ישנם הבדלים קטנים בין חיבור למסך מחשב למסך טלוויזיה, זאת בהתאם לסוג מסך הטלוויזיה אליו רוצים להתחבר וכן החיבורים הקיימים בו. במקרה של חיבור מחשב נייד למסך טלוויזיה כדי לצפות בסדרות וסרטים, יש לקחת בחשבון כי חשוב לוודא שהכבל שחובר בפועל מאפשר להעביר גם תמונה וגם קול כדי ליהנות מחוויית צפייה מושלמת.

בדקו אילו חיבורים קיימים במסך ומחשב הנייד

בכדי שהחיבור הפיזי בין המחשב הנייד למסך יתבצע בפועל, יש לבדוק את סוג החיבורים הזמינים בכל מכשיר. לשם כך יש להסתכל בחיבורים הנמצאים בצידי המחשב הנייד, ולאחר מכן לבדוק את סוגי החיבורים הקיימים מאחורי מסך המחשב או מסך הטלוויזיה אליו רוצים להתחבר. ישנם מסכים שהחיבורים הזמינים שלהם נמצאים דווקא בצדדים, ולכן רצוי לסרוק את כל החיבורים הקיימים כדי להבין האם קיימת אפשרות טכנית לחיבור בין השניים.

לרוב החיבורים השכיחים הקיימים הן במחשבים ניידים והן במסכים חיצוניים הינם חיבורי HDMI או DVI, אליהם יש לחבר כבל ייעודי מתאים (HDMI או DVI בהתאמה) הניתן לרכישה בכל חנות מחשבים.

האם קיימים הבדלים בין החיבורים השונים?

אם סריקה של חיבורי המחשב הנייד והמסך שלכם העלתה חיבורים אחרים כמו VGA, DispalyPort או Mini DisplayPort מדוברמה ההבדלים בין החיבורים השונים לחיבור מסך למחשב נייד בחיבורים נוספים המאפשרים לחבר בין המסך החיצוני למחשב הנייד שלכם. לרוב חיבורי VGA נמצאים במחשבים או מסכי מחשב ישנים יחסית, ולכן איכות העברת הוידאו (תמונה) בין המחשב למסך תהיה באיכות רגילה ולא HD שהפכה להיות האיכות הסטנדרטית אליה התרגלנו.

בנוסף, יש לקחת בחשבון כי חיבורים מסוג זה מאפשרים רק העברה של וידאו מהמחשב למסך החיצוני, כך שלצורך העברת אודיו (קול) מהמחשב למסך יש להיעזר בכבל נוסף ייעודי לכך.

מה עושים אם אין כבל מתאים לבצע חיבור מסך למחשב נייד?

חיבור נוח וחלק בין המחשב הנייד למסך החיצוני יכול להתבצע כאשר לכל אחד מהמכשירים יש חיבור זהה, אך מה עושים עם במחשב הנייד יש חיבור HDMI ובמסך החיצוני קיים רק חיבור VGA? במקרה הזה ניתן לבצע חיבור מתאים לשני המכשירים באמצעות מתאם ייעודי, כזה המאפשר להפוך את החיבור של ה-VGA לחיבור HDMI המותאם לחיבור של המחשב הנייד. גם את המתאמים הללו ניתן למצוא בכל חנות מחשבים מקצועית, או לחילופין מעבדות מחשבים המתמחות בתיקון מחשבים ומכירת אביזרים למחשבים.

שימוש בצג החיצוני לאחר תהליך חיבור מסך למחשב נייד

אם החלטתם לחבר את המחשב הנייד למסך המחשב, תוכלו לבחור בהגדרות המחשב כיצד להשתמש בצג הנוסף שהתחברתם אליו. קיימת אפשרות לבחור באיזה מסך תראה תמונה, אם במסך השני שהתחברתם אליו או בשני המסכים במקביל כאשר תרצו להציג דברים על מסך גדול במקביל לשימוש עם המחשב הנייד.

אפשרות נוספת היא להרחיב את השימוש בצג המחשב הנייד, כך שהמסך החיצוני ישמש אתכם כמסך נוסף להצגה של קבצים ומסמכים ואפשרות להעברת חלונות וקבצים ממסך אחד לשני.

כיצד ניתן למנוע התחממות של מחשב נייד
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!