טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

איך מחברים מחשב נייד לטלוויזיה

רוצים לראות נטפליקס בטלוויזיה אך היא איננה טלוויזיה חכמה ואין בה את האפליקציה הדרושה? במקום להתאמץ בצפייה בסרטים וסדרות אהובות דרך מסך קטן של מחשב נייד, תוכלו פשוט לחבר את המחשב לטלוויזיה וליהנות מצפייה איכותית ונוחה יותר מתי שרק תרצו. לאלו מבינכם שאינם טכנולוגיים ולא יודעים איך מחברים מחשב נייד לטלוויזיה, ריכזנו את כל השלבים והפרטים שעליכם לדעת כדי שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

מה היתרונות בחיבור מחשב נייד לטלוויזיה?

היתרון הבולט ביותר בחיבור מחשב נייד לטלוויזיה נמצא בנוחות הצפייה, כיוון שרוב המסכים של מחשבים ניידים הם קטנים יחסית ולאמה היתרונות של חיבורו של המחשב הנייד לטלויזיה נוחים במהלך שימוש ממושך, במיוחד אם מדובר על צפייה בתוכניות אהובות. צפייה במסך גדול יותר לא רק תקל על העיניים שלכם, אלא גם תאפשר לכם ליהנות מאיכות צפייה ושימת לב לפרטים קטנים המתרחשים על המסך.

נוסף על ההנאה מצפייה בתוכניות וסדרות, חיבור של מחשב נייד לטלוויזיה יכול להעניק נוחות פרקטית לצרכי עבודה או לימודים. אם המחשב הנייד שלכם בעל מסך קטן שמצד אחד מאפשר לכם נשיאה קלה ונוחה לכל מקום, אך מצד שני מגביל אתכם בשימוש בו לצורך צפייה במסמכים או אפילו שיטוט באינטרנט – תוכלו פשוט ללמוד איך מחברים מחשב נייד לטלוויזיה וליהנות מכל העולמות.

מהם מחשבי HTPC ומה היתרונות בהם?

כיוון שקיים ביקוש הולך וגדל לחיבור מחשבים ניידים למסכי טלוויזיה, חברות האלקטרוניקה התחילו לפתח מחשבים ייעודיים לכך המוכרים בשם Home Theater Personal Computer או בקיצור HTPC. מחשבים אלו מגיעים למעשה ללא מסך מחשב כלל, אלא כמארז מחשב קטן וקומפקטי אותו ניתן לחבר מסך גדול של טלוויזיה. כך ניתן ליהנות מכל התכונות של המחשב במקביל לנוחות צפייה על גבי מסך גדול ומרווח.

האם כל מחשב יכול להיות מחשב HTPC?

מחשבים מסוג HTPC מיועדים לחיבור אל מסכים גדולים ומסכי טלוויזיה שונים, אך למעשה ניתן לומר כי כל מחשב נייד יכול להפוך להיות מחשב מסוג HTPC כיוון שקיימות בו כל התכונות והיתרונות של מחשב המוצג על גבי מסך טלוויזיה. בשונה ממחשבי HTPC סטנדרטיים המצריכים חיבור למקלדת ועכבר אלחוטיים כדי לתפעל אותם, מחשבים ניידים המחוברים לטלוויזיה כוללים גם מקלדת ומשטח עכבר וכך מאפשרים שימוש טוב יותר עם מסך הטלוויזיה.

איך מחברים מחשב נייד לטלוויזיה – שלב אחר שלב

לאחר שהבנו כי למחשבים ניידים יש יתרונות רבים בחיבורם אל טלוויזיות, הגיע הזמן להבין כיצד אפשר לבצע זאת בפועל. בכדי לעשותמה השלבים של חיבור מחשב נייד לטלויזיה זאת יש לבצע חיבור פיזי בין המחשב לטלוויזיה באמצעות כבל ייעודי, כבל כזה נקרא HDMI והוא אחראי על העברת וידאו ואודיו לטלוויזיה במקביל, ובכך מייתר את הצורך בשימוש עם כבלים נוספים כדי להעביר גם את הסאונד מהמחשב לטלוויזיה.

נקודת החיבור של כבל HDMI נמצאת לרוב בחלק האחורי של הטלוויזיה, כאשר סימן או מדבקה מעידה כי הגעתם אל החיבור הנכון. במידה והמחשב הנייד שלכם איננו מכיל חיבור HDMI מובנה (לרוב במחשבים ניידים ישנים לא קיים חיבור מסוג זה), תוכלו לרכוש מתאם ייעודי אותו תוכלו לחבר למחשב הנייד וכך לחבר אותו אל מסך הטלוויזיה.

חיבור מחשב נייד לטלוויזיה ללא כבל HDMI

אם מסך הטלוויזיה אליו אתם רוצים להתחבר מעט מיושן, ככל הנראה לא תצליחו למצוא חיבור HDMI אלא חיבורים אחרים המתאימים לPC כמו חיבור DVI. לכן כדי לדעת איך מחברים מחשב נייד לטלוויזיה שהיא איננה מהדור החדש יחסית, תצטרכו פשוט לחבר כבל מתאים בין המחשב לבין חיבור ה-DVI המוגדר גם הוא כחיבור וידאו ייעודי בין מחשב לטלוויזיה. כיוון שחיבור DVI מעביר רק וידאו, תצטרכו לחבר כבל נוסף שיספק את האודיו (קול) מהרמקולים של מסך הטלוויזיה.

איך תדעו שחיברתם את המחשב לטלוויזיה בצורה נכונה?

הדרך המהירה והטובה ביותר לדעת שהחיבור בין המחשב לטלוויזיה בוצע נכון, היא אם על מסך הטלוויזיה מופיע מסך המחשב שלכם. במידה ומסך הטלוויזיה אינו משתנה, יש להעביר את הטלוויזיה לחיבור הכבל שעשיתם באמצעות השלט. העברה למצב זה מתבצעת באמצעות לחיצה על כפתור מקור (source) בשלט הטלוויזיה שלכם.

כעת שהמחשב מופיע על מסך הטלוויזיה תוכלו להשתמש בו כמו מחשב רגיל לכל דבר, כאשר השליטה על המתבצע על המסך נעשית באמצעות המחשב.

כיצד להאיץ את המחשב שעובד לאט
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!