טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

בניית בוט לווטסאפ לטכנאי מחשבים מומלץ

בוט הוא תוכנת מחשב שיכולה לבצע עבורך משימות. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בבוט כדי לשלוח הודעות ותזכורות בשמך. אם אתה רוצה לבנות בוט עבור WhatsApp, ישנם כלים רבים זמינים באינטרנט. אחד הכלים הטובים ביותר הוא Chatfuel (https://chatfuel.com/). ל-Chatfuel ממשק קל לשימוש עם תכונות רבות שניתן להגדיר תוך דקות.

צ'אט בוט

צ'אט בוט הוא תוכנת מחשב שיכולה לדמות שיחה אינטליגנטית עם משתמש אנושי אחד או יותר על בסיס קבוצה של כללים שנקבעו מראש. צ'אטבוטים משמשים בדרך כלל בממשקי שיחה כדי לענות על שאלות, לקבל הזמנות, לספק שירות לקוחות ולמכור מוצרים. צ'אטבוטים משמשים גם לאוטומציה של משימות שבדרך כלל ידרשו מאדם לבצע את המשימות הללו. ישנם סוגים רבים ושונים של צ'טבוטים, והם משתנים במורכבות ובתפקוד. הצ'אט הבוט הבסיסי ביותר הוא נציג שירות לקוחות אוטומטי (ACSR). ACSRs אלה יכולים לענות על שאלות לקוחות לגבי מדיניות או נהלים של החברה ועשויים לאפשר ללקוחות לבצע רכישות דרך ממשק הצ'אט.

צ'אטבוטים מורכבים יותר משתמשים באלגוריתמים של למידת מכונה המאפשרים להם להגיב על סמך קלט משיחות קודמות עם משתמשים אחרים, ולא רק מתגובות מתוכנתות מראש. זה מאפשר לבוטים לעסוק בשיחות טבעיות יותר עם משתמשים אחרים ונותן להם את היכולת ללמוד מהטעויות שלהם כמו גם ישנן דרכים שונות לבנות בוטים עבור WhatsApp. אתה יכול לבנות בוט משלך או להשתמש בפלטפורמה המספקת כלים ליצירת צ'אטבוטים. ישנן פלטפורמות רבות זמינות לבניית בוטים עבור WhatsApp, אך הפופולרית שבהן היא Chatfuel. זוהי פלטפורמה קלה לשימוש המאפשרת לך ליצור גם בוטים של פייסבוק Messenger וטלגרם ליצירת בוטים נוספים לחצו כאן.

צ'אט בוט הוא אפליקציה שניתן להשתמש בה בפלטפורמות הודעות שונות. זה יכול להיבנות כדי לענות על שאלה ספציפית או לספק שירות ספציפי. ישנם יתרונות רבים של שימוש בצ'אטבוטים, אך החשוב שבהם הוא שהם יכולים לעזור לך לחסוך זמן וכסף. הם גם מציעים יותר נוחות למשתמש מכיוון שהם לא צריכים לעבור את הצרות של הורדת אפליקציה או המתנה לתגובה של מישהו.

בוטים עבור WhatsApp

בוט הוא תוכנת מחשב שנועדה להפוך את המשימות הנפוצות ביותר ביישום ספציפי. זה אומר שאתה יכול ליצור בוט עבור WhatsApp, Facebook Messenger, או כל אפליקציה אחרת והוא יעשה את אותו הדבר בכל פעם. הצעד הראשון ביצירת צ'אט בוט הוא להחליט מה אתה צריך שהוא יעשה. אתה יכול לבנות צ'אטבוט משלך מאפס או להשתמש באחד מכלי בניית הצ'אטבוטים הרבים שקיימים. לאחר שהחלטת על המטרה שלך, תצטרך לעצב את הצ'אט בוט שלך על ידי הזנת דיאלוג ופקודות כדי שיגיב עם מילות מפתח מסוימות. השלב הבא הוא לאמן את הבוט על ידי מתן דוגמאות לאופן שבו אנשים ידברו איתו, כך שהוא ידע אילו תגובות יש לתת במצבים שונים. לבסוף, לאחר האימון, עליך להעלות את הבוט שלך לאיזו פלטפורמת אפליקציה שתרצה ולהתחיל ליצור איתה אינטראקציה! בחלק זה, נבנה בוט לוואטסאפ שבאמצעותו ניתן לשלוח הודעות מותאמות אישית לחברים או לבני משפחה שלנו.

אז מה היה לנו בכתבה:
Picture of היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: