טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

האם קידום אורגני יכול לחסוך בהוצאות על PPC?

קידום אתרים במנועי החיפוש הפך להיות לעניין פופולארי מאוד. כמעט כל מי שיש לו אתר חייב להכיר את האפשרויות השונות שעומדות מולו. גם אתם תצטרכו להכיר את האפשרויות השונות בשביל שתוכלו להוציא מהן את המקסימום האפשרי. הרי מה שהיה נכון בעבר בהיבט של קידום אתרים לא בהכרח יהיה נכון גם בימינו. אם לא תעשו את הבחירות הנכונות ביותר, תמצאו אתכם מדשדשים הרחק מאחורי המתחרים. המתחרים מצידם ישאירו לכם אבק, ויגרמו לכם להיות בבעיה רצינית. אז לפני שאתם מרימים ידיים, בואו להכיר את כל האפשרויות שבהן תוכלו לבחור. במאמר הבא נתמקד על האפשרות של קידום אורגני לאתר על חשבון PPC.

 

מהו קידום אורגני לאתר?

על מנת שנוכל להסביר את ההבדלים יהיה עליכם להכיר את האפשרויות השונות. ראשית נרצה להסביר על קידום אורגני שהוא ללא ספק הקידום הנפוץ ביותר. קידום אורגני הוא קידום שמתבצע באופן טבעי, שבמסגרתו האתר משפר את הדירוג שלו במנוע החיפוש. כלומר ככל שעוברים הימים האתר עולה בדירוג, וכך הוא מופיע בתוצאות גבוהות יותר. השאיפה תהיה מן הסתם להגיע לעמודים ראשונים בביטויי מפתח חשובים ומגוונים. ברגע שתמצאו אתכם מדורגים בעמודים הראשונים יהיה לכם הרבה יותר פשוט להביא גולשים חדשים. קידום אורגני לאתר הוא הבסיס להצלחת האתר כך טוענים המומחים בתחום.

 

מהו קידום PPC?

אולי אינכם מכירים את המושג קידום PPC, אך כן תכירו את המושג קידום ממומן. קידום ממומן הוא קידום שונה בהשוואה לקידום אורגני לאתר. מדובר על קידום שבמסגרתו הינכם נדרשים לשלם כסף ישירות לגוגל או לכל מנוע חיפוש אחר. ברגע שאתם משלמים כסף ישירות למנוע החיפוש, תהיה לכם אפשרות להיות מדורגים גבוה. כלומר האתר שלכם יופיע כמעין מודעה בחלק העליון של תוצאות החיפוש. כך ללא עבודה קשה תוכלו להביא את האתר שלכם למקום שאליו קשה מאוד להגיע. יש כאלה שעובדים לא מעט על מנת להגיע לעמודים ראשונים שתוצאות החיפוש. על ידי תשלום חודשי קבוע תוכלו להפוך את החלום של רבים אחרים למציאות שלכם.

 

איזה אפשרות תהיה יותר עדיפה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת מכיוון שכל אחד יכול לעשות בחירה שונה. קידום אורגני לאתר מביא איתו יתרונות מסוימים וקידום PPC מביא איתו יתרונות אחרים. מבחינתכם אתם צריכים לשקול את שתי האפשרויות ולעשות את הבחירה שתהיה נכונה לכם. יש אתרים שעדיף להם להתמקד בקידום אורגני בשביל להנות מתוצאות ארוכות טווח. אחרים שהזמן דוחק בהם יבחרו ללכת על קידום ממומן בשביל לקצר תהליכים. הדרך הכי טובה לבחור בין אפשרות כזאת לאפשרות אחרת היא בעזרת איש מקצוע מיומן. חברה מנוסה שתסביר לכם בדיוק מה יהיה נכון בהתאם למצב שבו אתם נמצאים.

 

האם קידום אורגני לאתר יחסוך בהוצאות?

עליכם לדעת כי גם קידום אורגני וגם קידום ממומן ידרשו מכם לשלם כסף. הסכומים כמובן משתנים בהתאם לציפיות שלכם ובהתאם לסוג הקידום שבו תבחרו. אך אפשר להגיד באופן כמעט חד משמעי שקידום PPC יביא להוצאות גדולות יותר בהשוואה לקידום אורגני. ככל שתרצו לקדם יותר ביטוי מפתח, כך יהיה עליכם להקצות סכום כסף גדול יותר. אם לא תקצו מספיק כסף לטובת קידום האתר, האתר ייעלם מתוצאות החיפוש. לעיתים בגלל בעיות בתשלום, האתר ייעלם ואף גולש לא יצליח למצוא אותו. מהסיבה הזאת קידום אורגני לאתר יכול להביא להוזלה משמעותית בהוצאה החודשית על קידום האתר.

 

כמה הכי נכון לשלם על קידום אתרים?

גם כאן קשה מאוד לתת תשובה שתהיה נכונה עבור כל בעלי האתרים. הרי מה שנכון לכם זה לא בהכרח מה שיהיה נכון גם עבור בעלי אתרים אחרים. לכל אחד יש את התקציב שלו, ולכל אחד יש את המטרות שלו. אנו מציעים לכם לחשוב מה הכי נכון לכם ומה הכי הגיוני מנקודת המבט שלכם. ברגע שיהיה לכם תקציב חודשי קבוע לטובת קידום האתר לא תמצאו אתכם מסתבכים בהמשך הדרך. הבינו כמה אתם מסוגלים לשלם על קידום בכל חודש, ורק לאחר מכן תוכלו לבחור את דפוס הפעולה. קידום אורגני לאתר יצריך כמה אלפי שקלים כל חודש שאותם יהיה עליכם לשלם. גם קידום ממומן ידרוש מכם סכומים לא נמוכים, בטח אם השאיפות גבוהות.

 

איך תדעו באיזה שיטת קידום לבחור?

הבחירה בין קידום אורגני לאתר לבין קידום ממומן היא לא פשוטה. כל מי שאמר לכם שמדובר על בחירה קלה, ככל הנראה לא נדרש לעשות אותה. בשוטטות קצרה באינטרנט תוכלו למצוא יתרונות של קידום ממומן מצד אחד, ושל קידום אורגני מצד שני. אם לא תהיו מספיק מפוקסים תוכלו למצוא אתכם עושים טעות שתתחרטו עליה. אז במה אתם צריכים לבחור? זה מאוד תלוי לאן אתם שואפים להגיע. מי שרוצה לבחור בקידום שיהיה רלוונטי לאורך זמן ילך על קידום אורגני. מי שירצה לבחור בקידום שמביא איתו תוצאות מהירות יבחר בקידום ממומן.

 

אפשר לשלב בין קידום ממומן לקידום אורגני

אינכם נדרשים לבחור בין קידום ממומן לבין קידום אורגני לאתר. בחלק מהמקרים הצעד הנכון יהיה לנסות לשלב בין שתי האפשרויות האלה למיקסום התוצאה הסופית. המטרה שלכם תהיה להגדיל את החשיפה לאתר עד כמה שאפשר ובכל האמצעים שעומדים לרשותכם. לפיכך הטיפ שלנו אליכם הוא לנסות לשלב בין אפשרות הקידום הזאת לבין אפשרות הקידום השנייה. כמובן שתצטרכו להחליט כמה כסף אתם משקיעים בקידום אורגני וכמה כסף תשקיעו בקידום ממומן. ברגע שתהיה לכם תשובה חד משמעית על השאלה הזאת יהיה לכם קל לבחור. קל לעשות בחירה שתביא אתכם אל המקום שבו חלמתם להיות.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!