טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

ההיסטוריה של ביטוח לעסקים

ביטוח הוא תחום עתיק, כמעט כמו הציוויליזציה עצמה. כבר לפני אלפי שנים, אם ביתו של אדם נשרף, השכנים היו עוזרים לו לעתים קרובות לבנות מחדש. זו הגרסה המוקדמת ביותר של ביטוח רכוש, אבל כמובן שלא מדובר במערכת מוסדרת ורשמית כפי שקיימת כיום.

איך התעצב תחום הביטוח לאורך השנים? הכל החל עם ביטוח עסקים בבריטניה, ולאחר מכן נוצרו שלל ענפי ביטוח נוספים. בעיקרון, ההיסטוריה של הביטוח מבוססת על ניסיונם של אנשים להפחית סיכונים, ולהגיב לאירועים בלתי צפויים ולעיתים מצערים.

אלה חמישה שלבים משמעותיים בהיסטוריה של ביטוח לעסקים ולפרטיים:

הולדת הביטוח הפורמלי

ביטוח כשירות רשמי החל בבריטניה, כאשר סוחרים המובילים סחורות מעבר לים התאגדו כדי לממן את מסעותיהם. על ידי חיתום הרכוש העסקי שלהם וחלוקת הנטל הכספי באמצעות עמלות, הם צמצמו למינימום את הסיכונים בהפלגה עבור כולם.

המסחר הימי היה כרוך בסיכון גדול, אבל גם היה בעל פוטנציאל לתגמול גדול, והגנה על נכסי הסוחרים הייתה הכרחית. שירות הביטוח סייע להתמודד עם פיראטיות, מזג אוויר סוער ומפגעי שיט אחרים.

חברת הביטוח הראשונה

חברת הביטוח הרשמית הראשונה הוקמה בשנת 1667, לאחר אחד האירועים הגדולים בהיסטוריה של אירופה: השריפה הגדולה של לונדון. באותה תקופה, לונדון הייתה אחד ממרכזי המסחר והתרבות הגדולים בעולם, וההבנה שכל כך הרבה מהעיר עלול להיהרס באסון טבע, נתנה השראה למוחות הפיננסיים המבריקים של התקופה לחפש פתרון.

ניקולס ברבון הבריטי פתח רשמית את משרד הכבאות, כדי לבטח בתי עסק מפני נזקי שריפה, ובכך פתח לראשונה את מה שהוא בעצם ביטוח רכוש מודרני. שריפה היא סיכון שכל עסק צריך להתגונן מפניו, וכיום מדובר בכיסוי בסיסי הקיים בכל פוליסה.

הביטוח מגיע לארה"ב

בנג'מין פרנקלין הקים את חברת הביטוח האמריקאית הראשונה בשנת 1752, בפילדלפיה. המטרה שלה הייתה זהה למקבילה הבריטית: להגן על עסקים מפני שריפות.

ביטוח מותאם אישית

ככל שהעסקים הפכו מורכבים יותר והסיכונים מגוונים יותר, ענף הביטוח התפתח והחל להציע מוצרים נוספים. אם בהתחלה הכיסויים נגעו רק לנזקי שריפות, עם הזמן עסקים הבינו כמה חשוב להגן על עובדיהם מתאונות עבודה, להיות מוכנים לתביעות פוטנציאליות וכו'.

כיום, עסקים רוכשים פוליסות ביטוח מותאמות לצרכים שלהם, ואפילו ספציפיות לתעשייה הרלבנטית, על מנת לכסות את עצמם מפני הסיכונים המגוונים העומדים בפניהם.

ביטוח בעידן הדיגיטלי

עליית האינטרנט בשנות ה-90 גרמה להתפתחות משמעותית נוספת בתחום הביטוח, שנאלץ להתאים את עצמו לאתגרים החדשים. ככל שיותר עסקים החלו לאסוף ולאחסן מידע על לקוחות באופן דיגיטלי, ביטוח  סייבר הפך מאוד חשוב.

האינטרנט גם הקל מאוד על עסקים קטנים לרכוש ביטוח. הם יכולים למלא במהירות בקשה מקוונת, לקבל הצעות מחיר ולבחון אותן לעומק.

מה תהיה ההתפתחות הבאה? נותר לנו רק להמתין ולגלות.

.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!