טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

כל מה שרציתם לדעת על תקן ISO 27001

תקן ISO 27001 הוא תקן לניהול אבטחת מידע בארגון. מטרתו של התקן המדובר הוא להבטיח את השמירה והניהול התקין של המידע בכל ארגון וזאת באמצעות הקמת מערכת ייעודית לניהול אבטחת מידע. התקן המדובר מאפשר לוודא על ידי יצירת מנגנון לניהול סיכונים, כתיבת נהלים וכן הגדרת בקרות לכך שהנתונים השונים בארגון זמינים, בטוחים ונכונים בכל עת. התקן גם מסייע בהתאוששות מהירה של העסק.

תקן ISO 27001– למי הוא מיועד?

תקן ISO 27001 שהוא כאמור תקן לניהול אבטחת מידע בארגון, רלוונטי לכל ארגון, החל מחברות פרטיות קטנות וכלה בתאגידים גדולים וארגוני ענק אשר מטרתם היא להגן על עצמם מפני אובדן מידע חשוב, דליפה של מידע חשוב או סיכונים שונים שעלולים לנבוע מהמצבים הללו. כל ארגון או חברה אשר מעבירים מידע ממוחשב או מספקים מערכות מחשוב שמוטמעות או מקושרות למערכות המחשוב הממשלתיות או, כל ארגון או חברה המעוניינים למכור שירותים ממוחשבים לממשלה, חייבים לעמוד בתקן המדובר.

הטמעה של תקן iso 27001, תסייע ביצירת מערכת מסודרת ומאורגנת אשר מאפשרת שליטה וניהול על זרימת המידע. כיום לא מעט חברות דורשות את התקן המדובר כתנאי סף לצורך עמידה במכרזים שונים.

 למה חשוב להטמיע את התקן המדובר בארגון?

ישנם כמה סיבות לצורך של הארגונים להטמיע את התקן המדובר:

ראשית כל, הצורך להטמיע את התקן המדובר בשל דרישות של לקוח או גוף ציבורי- לקוח פוטנציאלי יכול לשאול לגבי התקן או אם הארגון שלכם מעוניין לעבוד עם גוף ציבורי, הרי שהוא דורש את התקן המדובר. תקן זה מאפשר לארגון לפנות לשווקים בינלאומיים וכן לעבוד עם משרדי הממשלה והחברות הגדולות במשק.

שנית, התמודדות במרכזים ציבוריים תדרוש לרוב עמידה בסטנדרטים גבוהים ועל כן, ארגון שמציג את התקן במכרז מעיד כי רמת האיכות שלו במתן תמורה ללקוחות היא גבוהה מאוד.

שלישית, התקן מאפשר לכל ארגון לייעל את תהליכי העבודה שלו תוך שמירה על שיפור מתמיד. ההטמעה של התקן מאפשרת לשמור על המידע הרגיש המצוי במערכות הארגון ברמה הגבוהה ביותר.

הטמעת התקן מצמצמת את החשיפה של הארגון לפריצות אבטחה וכן מאפשרת לו להגן על עצמו מפני תקיפות סייבר. כאשר הארגון מציג את התעודה כי יש לו תקן מעין זה הוא ייתפס כארגון איכותי ואמין בקרב לקוחות פוטנציאלים ובקרב הסביבה העסקית שהוא מצוי בה.

התקן מעניק מענה מלא ושלם לדרישות המחוקק בכל הנוגע להגנת המידע והפרטיות בישראל שכן, הוא מציע גיבוי של המידע בארגון והגנה עליו וכן מסייע בהתאוששות עסקית מהירה בכל מקרה של אסון.

כמה זמן לוקח להטמיע את התקן בארגון?

תהליך ההטמעה של התקן משתנה בין כל ארגון ותלוי באופי של הארגון, במורכבות שלו, בתהליכים השונים ובטכנולוגיות הנוספות שיש צורך להטמיע בארגון. יועץ איכות מומחה בתחום אבטחת מידע יידע כיצד להטמיע כלים זולים יותר בזמן קצר יותר. המעורבות של הארגון בתהליך המדובר חשובה. הארגון חייב להיות מוכן להשקיע לצורך הטמעת משאבים ותהליכים שונים וכן לשתף פעולה עד כמה שאפשר בתהליך המדובר. מרבית הארגונים הקטנים והבינוניים יוכלו להשיג תעודה להטמעת התקן המדובר עד חצי שנה מהרגע שבו החלו להתבצע הפעולות לצורך הטעמה ויישום של התקן בארגון. אם הארגון משתתף במרכז כלשהו או שהוא קיבל דרישת לקוח לתקן, הרי שגם היועץ וגם מכון התעודה שמעניק את התעודה לתקן יקצרו את זמני ההמתנה עד כמה שניתן בכדי לעמוד בלוחות הזמנים של הארגון.

בכדי להטמיע את התקן בצורה הטובה ביותר בארגון, כדאי שתבחרו את חברת הרמטיקון, שתסייע לכם לבצע את הליך ההטמעה בצורה המקצועית והטובה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מאמרים נוספים בנושא: