טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

לפני שהכל קורס – איך בוחרים טכנאי מחשבים? 

אנחנו עובדים עם המחשב, לומדים אתו, מתקשרים אתו ובעיקר בעידן של היום – זקוקים לו כמעט בכל תחום בחיים. אז מה הפלא שכשהוא מתקלקל אנחנו חווים מצוקה גדולה ולפעמים ממש נאלצים להפסיק את העבודה? האם יש סימנים מקדימים לכך שהמחשב בפני קריסה? מה ניתן לעשות בשלב המקדים ואיך בוחרים טכנאי מחשבים אמין ומקצועי? הכתבה הזו עבורך. 

האם יש סימנים מקדימים לכך שהמחשב עומד לקרוס?

לעיתים המחשב קורס בלי שום סימן מקדים, אך אלה יהיו המקרים הנדירים שזה קורה. בדרך כלל יהיו סימנים מקדימים לקריסת המחשב, כאשר מחשב איטי במיוחד או כזה שעולה לאט יהיה הסימן הראשון. זה מתחיל עם דף שעולה לאט, חלונות שנסגרים כשהם לא אמורים או אפילו רעשים ששומעים מהמחשב. כמו כן, ישנם סימנים מוקדמים לכך שיש וירוס במחשב והם מחשב הופעת חלונות שאינם קשורים במחשב, התהפכות המסך, בעיות באותיות המקלדת ועוד. 

מה ניתן לעשות לפני שפונים לטכנאי? 

המחשב התחיל להיתקע לך? הוא לא זז מעמוד מסוים או שדף ממנו לא יורד? לפני שרצים לטכנאי מומלץ לנסות לכבות את המחשב ולהדליק אותו, לפעמים זה עד כדי כך פשוט. אם הדף לא יורד או תקוע ניתן לפתוח את דף המשימות, כדאי לראות באינטרנט סרטונים כיצד לפתוח אותו, באמת שמדובר על משימה קלה. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא הכבל של הטעינה או בעיות מכאניות אחרות שיכולות להיות בולטות לעין, לדוגמה, בעיה של חיבור המקלדת או בעיית אינטרנט. אם כל אלו מתגלים כלא יעילים ניתן להתחיל לחפש טכנאי שיסייע להתמודד עם התקלה.

כיצד בוחרים טכנאי מחשבים מקצועי?

יש אין ספור בעלי מקצוע בכל תחום והבחירה ביניהם יכולה להיות מאתגרת, במיוחד כשלא רוצים לטעות עם המחשב שמכיל מידע אישי, תמונות, מסמכים ופעמים רבות הרבה מעולם העבודה והתוכן שלנו בתוכו. איך בוחרים טכנאי מחשבים? קודם כל כדאי לשאול המלצות, ואם אין ממי לשאול או שאין המלצות לטכנאי ספציפי, כדאי לבחון באתרים שונים ובגוגל טכנאים באזור המגורים ולבחון המלצות אליהם באתר. כמובן שלוותק הטכנאי יש השפעה גדולה על מקצועיותו ומומלץ לבחור טכנאי בעל ידע נרחב בכל סוגי המחשבים, כמו גם טכנאי זמין שיכול לקבל את המחשב ולתקן אותו בזמן סביר. 

האם כדאי לתקן או לקנות חדש?

המחשב שלנו הוא לא מוצר זול, אך מעבר לקופסא עצמה, יש תוכנות רבות שאנחנו רוכשים עם השנים שמחייבים פעמים רבות רכישה מחודשת עם רכישת המחשב החדש והעלויות יכולות להיות גבוהות במיוחד. אנו מדברים על תוכנות כמו אופיס, תוכנות מוזיקה והקלטה, תוכנות עבודה שונות וכמובן עוד לא התחלנו לדבר על החומר הרב שיש במחשב. כדי לגבות ולהעביר את החומרים מהמחשב הישן יש צורך בסיוע של טכנאי מחשבים גם כן. 

בסופו של דבר עלויות תיקון הן בדרך כלל של כמה מאות שקלים, כאשר מדובר על תיקונים קלים כמו וירוסים, תיקוני ניקיון של המערכת ואף פרמוט. עלות מחשב חדש ועלויות חומרות חדשות והעברת החומר יכולים להגיע לאלפי שקלים יחד.

 לעוד פתרונות מחשוב כדאי להיכנס עכשיו. 

 

כיצד להאיץ את המחשב שעובד לאט
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!