טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

מתחילים לימודים? כך תרכשו מחשב נייד לסטודנטים

כל סטודנט יודע כי הוא צריך מחשב נייד על מנת לצלוח את הלימודים. מחשב נייד לסטודנטים רלוונטי להגשת עבודות ולתמלול השיעורים לאלה שמתקשים לכתוב. כיום קשה מאוד לראות סטודנטים שאין ברשותם מחשב נייד שבו הם משתמשים באופן קבוע בזמן הלימודים. אם אתם מתחילים ללמוד בקרוב חשוב מאוד שיהיה ברשותכם מחשב נייד לשימוש קבוע. השאיפה היא שאותו מחשב נייד שתקנו היום ישרת אתכם לכל אורך התואר. אז מה אתם צריכים לבדוק כאשר אתם ניגשים לרכוש מחשב נייד לסטודנט? יש כמה פרמטרים שהם אלה שעושים את כל ההבדל.

 

גודל המסך

אחד מההבדלים העיקריים בין מחשב נייח לבין מחשב נייד בא ליידי ביטוי בגודל המסך. מחשבים ניידים באופן טבעי מגיעים עם מסכים קטנים יותר כדי שתוכלו לסחוב אותם. עם זאת מחשב נייד לסטודנטים הוא מחשב שנמצא בשימוש תדיר, לעיתים גם לא לצורכי לימודים בלבד. לכן אנו מציעים לכם לבחור במחשב עם מסך בגודל סביר, כזה שיהיה לכם נח להשתמש בו. הרי אם המסך יהיה מאוד קטן תתקשו מאוד להשתמש במחשב באופן קבוע. ההמלצה בהקשר הזה היא לרכוש מחשב נייד עם מסך של 14-16 אינץ'.

 

משקל נשיאה

אחת מהטעויות הכי גדולות בחירת מחשב נייד לסטודנטים היא שלא שמים לב למשקל שלו. המשקל של המחשב יכול להיות פקטור מרכזי כאשר תצטרכו לסחוב אותו יחד אתכם ללימודים. התיק לרוב מכיל בתוכו כל מיני מחברות וקלסרים, כך שהוא הופך להיות מאוד כבד. אם המחשב הנייד עצמו יהיה כבד תתקשו מאוד לסחוב אותו באופן קבוע ללימודים. לכן תוודאו היטב כי המחשב הוא יחסית קל, כך שלא תחשבו פעמיים לפני שהוא נכנס לתיק.

 

אחריות עתידית

השימוש במחשב הנייד הוא שימוש קבוע, מהסיבה הזאת ישנו סיכוי כי המחשב יישחק. כמו שאמרנו המטרה היא שהמחשב הנייד יחזיק מעמד כמה שנים טובות שלא תצטרכו להחליף אותו. לפיכך תחפשו מחשב נייד לסטודנטים שמגיע עם אחריות מלאה על כל בעיה. ככל שהאחריות תהיה יותר ארוכה, כך יהיה לכם יותר שקט כאשר יצוצו להן בעיות שונות. תוכלו לדעת כי יהיה לכם אל מי לפנות אם תהיה בעיה מסוג כזה או בעיה מסוג אחר.

 

מחיר רכישה

מחשב נייד לסטודנטים לא רוכשים רק על פי תג המחיר שלו. עם זאת בתור סטודנטים אתם בוודאי מבינים כי כל שקל הוא חשוב, ולא תמיד תוכלו להתפזר. סטודנטים רבים עובדים מסביב לשעון על מנת לעמוד בשכר הלימוד. לכן גם ברכישת המחשב יהיה צורך להתייחס לתג המחיר שהוא מגיע איתו. תזכרו מעבר לכך כי המחיר מעיד גם על האיכות של המחשב הנייד שאותו אתם רוכשים. לכן תשתדלו שהמחשב לא יהיה זול מאוד, אך גם לא יקר באופן מבהיל.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!