טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

שיפור ביצועי מחשב

שוב פעם המחשב האישי שלכם נתקע, לא מגיב או שהוא עובד בצורה איטית ונורא מתסכלת? לפני שאתם מאבדים עשתונות ושוקלים להשליך אותו מהחלון הקרוב אליכם, תשמחו לדעת כי קיימים שלל גורמים המשפיעים על ביצועי המחשב ולכן יש גם מגוון פתרונות שיסייעו לתקן את הבעיות במחשב. לרוב מחשב מסורבל ואיטי דורש בדיקה וריענון על ידי אנשי מחשוב מקצועיים, אך ישנם דברים שכל אחד מאתנו יכול לעשות באופן עצמאי כדי להעלות את שיפור ביצועי מחשב.

מחשב איטי ומסורבל? יש מה לעשות בנידון!

אין אחד שלא הרגיש רוגז ותסכול ממחשב איטי שלא מגיב במהירות כמו שאנו רגילים, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי בו השימוש והגלישה במחשב הם מהירים ובלתי מתאמצים. יש לזכור כי מחשבים שהופכים להיות איטיים ומסורבלים מעידים לרוב על בעיה ספציפית שקיימת בהם, ולא בהכרח מעידים כי המחשב גמר את חייו ויש להחליפו באחד חדש.

בכדי לדעת מה ניתן לעשות לצורך שיפור ביצועי מחשב, יש לדעת קודם כל מה הגורם לבעיה והאם פעולה פשוטה מצידנו תוכל לפתור זאת אחת ולתמיד.

שיפור ביצועי מחשב באמצעות תוכנת אנטי וירוס

ההמלצה של כל איש מחשוב היא להתקין על מחשבים נייחים או ניידים תוכנת אנטי וירוס, שמטרתה להדוף ולנטרל חדירת וירוסיםאיך לשפר את ביצועי המחשב בעזרת תוכנות אנטי וירוס למחשב העשויים לשבש את פעולתו, ואף לגרום לו להיות איטי ומסורבל עד כדי חוסר שימושיות. בכדי לבדוק את קיים וירוס סורר במחשב שעושה את כל הבעיות, מומלץ להפעיל את תוכנת האנטי וירוס כדי לבצע סריקה מהירה ויסודית של גורמי איום ווירוסים המשבשים את פעולת המחשב.

בכדי לשפר את ביצועי המחשב באופן קבוע, חשוב להיעזר בתוכנת אנטי וירוס שתפעל ברקע תמיד כדי לאתר ולבלום ניסיונות פריצה או חדירת וירוסים שישפיעו על פעולת המחשב השגרתית.

מה הסיבות שעשויות להשפיע על מהירות המחשב?

מחשב איטי מצביע על בעיה מסוימת הקיימת במחשב, אך לפני שממהרים להאשים את רכיבי החומרה או התוכנות שיש במחשב, רצוי לבדוק האם האיטיות שלו נובעת בכלל מרשת החיבור לאינטרנט. במידה והאיטיות מתבטאת בעיקר בזמן גלישה באינטרנט ולא במהלך שימוש בקבצים ותוכנות במחשב, הרי שמדובר באופן מובהק על בעיה בחיבור האינטרנט ולכן יש לפנות לספק האינטרנט לבדיקה וטיפול בבעיה.

ישנם מקרים בהם הגלישה ברשת תהיה מהירה וטובה, אך תוכנה מסוימת תיתקע ללא הפסקה או לא תגיב. במצבים כאלו נראה כי הבעיה היא בתוכנה שמנסים להעלות על המחשב, ולכן יש לפנות לאיש מחשוב שיבדוק את מקור וסוג התוכנה ויפתור את הבעיה באופן נקודתי. במקרים בהם מדובר על שימוש בתוכנה גדולה יחסית, ההמלצה תהיה לעבור לשימוש במחשב מותאם לכך שהינו מחשב עוצמתי בעל מעבד חזק יותר המסוגל להפעיל תוכנות כבדות.

כיצד כיבוי והדלקה של המחשב יכול לפתור את הבעיה בקלות?

כמעט כל איש טכני שתפנו אליו טלפונית לבקשת עזרה למכשיר אלקטרוני כזה או אחר ייתן לכם את ההנחיה של כיבוי והדלקה מחדש,האם כיבוי והדלקה של המחשב ישפרו את ביצועי המחשב שלרוב נשמעת לכולנו כמו פתרון מיותר של הדבקת פלסטר על כוס שבורה. למרות שיצאה סטיגמה רעה על אתחול מחדש של מכשירים אלקטרוניים וחשמליים, במקרה של אתחול מחדש של המחשב מדובר על פתרון יעיל שעשוי לפתור גם את בעיית האיטיות של המחשב.

למעשה, השימוש ההולך וגובר במחשבים באופן יומיומי עשוי להעמיס על פעולת רכיבי החומרה בהם, כך שבשלב כזה או אחר הם "יתעייפו" ויבטאו זאת בפעולות איטיות ומסורבלות של המחשב שכאילו מסמן לכם שהוא צריך מעט מנוחה. למרות שרכיבי התוכנה והחומרה של המחשבים החדשים היום הם משוכללים יותר, לא יזיק אף פעם לבצע ריסטרט למחשב איטי כדי להעלות את שיפור ביצועי מחשב.

בדיקת יישומים ותוכנות המעמיסים על המעבד

נכון שאתם מרגישים עייפים ומותשים במיוחד לאחר יום עמוס וגדוש פעילויות? כך בדיוק המחשב שלכם יכול להרגיש אם אתם מעמיסים עליו באופן קבוע, ובמיוחד כאשר אתם פותחים במקביל כמה חלונות בדפדפן, תוכנות במחשב, אפליקציות וכו'. לכן כאשר המחשב מראה סימני עייפות ואיטיות בפעולתו, זה הזמן לסגור את כל התוכנות והיישומים המיותרים הפועלים ברקע, ולאפשר למחשב לחזור למהירותו הרגילה והיעילה יותר.

מדוע המחשב הנייד איטי וכיצד לשפר את מהירות המחשב
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!