טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

שירותי תיקון סלולר עד הבית במחירים מפתיעים

תגידו, כמה פעמים קרה שהייתם צריכים לקחת את הטלפון שלכם לתיקון אבל התעצלתם או שלא היה לכם פנאי ויכולת לפנות אל חנות תיקון ומעבדת סלולר? לפעמים קורה שזה תופס אותנו בזמנים שאנחנו הכי לא ערוכים אליהם – הטלפון נהרס, נשבר או נסדק באמצע טיול או במקום מרוחק מהבית ואנחנו חייבים שירותי תיקון במיידית. אנחנו נושאים את הטלפון החכם שלנו ומשתמשים בו רוב שעות היממה, זה שכיח למדי שקורה לטלפון משהו שדורש תיקון. בין אם הוא נפל לכם לתוך המים או נפל מגובה רב על הרצפה וכבר לא עובד כמו שצריך, זה הזמן לפנות לשירותי תיקון סמרטפון עד הבית!

 

למה להזמין מעבדת סלולר עד הבית?

אנחנו מצד אחד רוצים שיתנו לנו את השירות הכי טוב שאפשר לקבל, ומצד שני אנחנו רוצים שזה יהיה קרוב אלינו. לפעמים שני הדברים הללו לא תמיד הולכים ביחד, ויוצא שאנשים מתפשרים על אחד משני הדברים – איכות בשירות או קרבה. אבל מה אם נגיד לכם שאפשר להזמין שירותי תיקון אייפון עד הבית, ממש עד לדלת, ולקבל את השירות הכי טוב שקיים בשוק התיקונים? עכשיו זה אפשרי, עם מעבדת תיקונים שלוקחת ברצינות את הצרכים והדרישות שלכם ועושה את זה ממש אצלכם. כבר לא תצטרכו להתפשר על שום דבר – שירות תיקוני מכשירים סלולריים עד הבית בקלות ובמהירות במחיר משתלם במיוחד!

יש אנשים שחוששים להזמין שירותי תיקון סמרטפון עד הבית בגלל המחיר שהם סבורים שהם יצטרכו לשלם, אבל לפעמים זה פשוט שווה את זה. גם מדובר במחיר שאינו גבוה במיוחד לעומת מה שאתם מקבלים בחנות מעבדה נייחת, וגם תראו שהרמה המקצועית שלהם בתיקון וטיפול במכשירים הסלולריים על שלל הבעיות האפשריות שהם נתקלים בהם הינה גבוה מגדר הרגיל.

 

שמירה על הטלפון שלכם – צעד הגנה נוסף

לפני שבכלל תשקלו לפנות לחברת שירותי תיקון סלולר, חשוב מאוד שתדעו כיצד לטפל ולדאוג במכשיר שלכם על מנת שהוא לא יינזק. מתכוננים לצאת לטיול בחיק הטבע? ייתכן ותכנסו למקומות עם מים? תדאגו לאחסן אותו במקום בו לא ייכנסו אבק, עפר או לחות שתהרוס את המכשיר. בדקו את המכנסיים שלכם לפני שאתם מתקרבים למקורות מים, וודאו כי אין בפנים חפצים אלקטרוניים כדוגמת טלפון חכם. עוסקים בספורט אתגרי ופעילויות אקסטרים? הטלפון שלכם חשוף לסכנת נפילה ושבירה. תנו אותו לאדם אחראי שישמור לכם על הטלפון במקום בטוח.

 

שומרים על הטלפון – גם בסביבה הקרובה

גם בבית, דאגו להניח את הטלפון במקום מוגן ובטוח. אם אתם מטעינים את הטלפון שלכם על השולחן, וודאו כי אין בקרבת מקום קנקנן מים או חפץ כבד שעלולים ליפול עליו. אם יש ילדים קטנים בבית, חשוב להרחיק אותו מהם, במיוחד אם הוא מחובר לחשמל והידיים הקטנות עלולות למשוך ולנתק אותו בצורה לא בטיחותית להם ולו. אל תניחו את הטלפון במקום חשוף לקרינת שמש חזקה כדוגמת חלון פתוח ביום שמש חמה. כללים אלו ואחרים יכולים לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים על תיקונים או רכישת טלפון חכם חדש. כיוון שאנחנו משתמשים בטלפון החכם שלנו רוב היום אנו לפעמים שוכחים לשמור עליו בצורה בטיחותית ונכונה.

אם אתם זקוקים לשירות תיקונים, מעבדת סלולר ומכירה של ציוד נלווה כמו מטענים, סוללות ועוד לטלפון – פנו אל מעבדת הסלולר הטובה ביותר שמגיעה עד אליכם לכל בעיה ותקלה. תהיו בטוחים שהטלפון שלכם בידיים טובות.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!