טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

תיקון מסך מחשב נייד

מסכי מחשב נייד הם שבירים ויכולים להישבר בקלות על ידי לחיצה אחת לא נכונה, במקרה של חבטה, נפילה על הקרקע מגובה נמוך ועוד. אם יש לכם מסך של מחשב נייד שבור, כדאי שתדעו איך לתקן אותו לפני שאתם מתחילים לחפור בארנק, כלומר כיצד לחסוך עלויות.

רגע לפני שנדבר על תיקון מסך מחשב נייד, בואו נבין כמה מהבעיות הנפוצות שגורמות לשבירת מסך של מחשב נייד. מדובר על מקרים של שריטות על המסך, צירים שבורים, נזקי נוזלים למחשב הנייד ועוד. כך או כך, תיקון מסך מחשב נייד יכול להיות די יקר, במיוחד אם המסך פגום ברמה של שבר, מה שלרוב יצריך את החלפתו ולא את תיקונו. עם הכלים הנכונים, בחלק מהמקרים אתם אמנם יכולים לתקן את מסך המחשב הנייד בעצמכם, אבל קחו בחשבון שזה מבטל את האחריות על המכשיר. אז לפני שתזמינו חלקים מעלי אקספרס כדי לתקן לבד, זכרו שעדיף להסתייע במעבדת תיקון מחשבים ניידים.

 

מה עושים כשמסך המחשב הנייד ניזוק?

כאשר המסך שלכם ניזוק, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לוודא שהאחריות של המחשב הנייד מכסה את עלות החלפת המסך במחשב הנייד או התיקון. אם העלות של תיקון המחשב הנייד אינה מכוסה באחריות, בקרו במעבדת תיקונים מקצועית ובקשו סיוע בתיקון המסך.

בשלב זה ולפני הפקדת המחשב אצל הטכנאי, חשוב לבדוק מה עלות החלפים וכמה תעלה ההתקנה שלהם. למשל, במקרים בהם התגלה פיקסל שרוף במחשב הנייד, חשוב שתבדקו האם ישנה חובה להחליף את כל המסך, או שמא ניתן לתקן נקודתית ולהימנע מהחלפה. במקרה של החלפת מסך מחשב נייד, בררו אילו סוגי מסכים יש והאם אפשר להתקין מסכים חלופיים זולים יותר. קחו בחשבון, מסכים חלופיים בדרך כלל באיכויות פחות גבוהות מהמסכים המקוריים של החברות השונות.

 

תקלות נפוצות במסכים של מחשבים ניידים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר במסכי מחשב נייד היא היווצרותם של פיקסלים שרופים. פיקסלים מתים הם כתמים קטנים וכהים שנמצאים בדרך כלל בפינה אחת של המסך. ניתן לתקן אותם על ידי החלפת המסך, אך בחלק מהמקרים ההחלפה לא תהיה מחייבת.

כמו כן, תקלות נפוצות במסכי מחשב נייד יכולות לכלול מקרים בהם המסך עמום מדי, כהה או אפילו שרוף, וכן מקרים בהם המסך בהיר מדי, צבעוני מדי או בעל בוהק (GLOW). בנוסף, קיימים גם מקרים בהם הצבעים מעוותים או שיש שינוי צבע, מה שעשוי להצביע על בעיה בכרטיס המסך ולא במסך עצמו.

 

כיצד לאבחן בעיה במסך המחשב הנייד?

יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לנסות להבין אם הבעיה היא בכרטיס המסך או במסך, בחומרה, בתוכנה וכולי. למשל, אם יש לכם צג חיצוני המחובר למחשב הנייד שלכם, נתקו אותו מהמחשב הנייד וחברו אותו למחשב אחר. אם המסך עובד במחשב השני, סביר להניח שהמסך שלכם זקוק לתיקון.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!