טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

תכונות חדשות במסך אייפון 14 פרו מקס

אייפון 14 פרו מקס פרץ לחיינו בסערה גדולה ושינה את כל מה שאנחנו חושבים על אייפונים ועל טכנולוגיה מתקדמת. הפעם אנחנו רוצים לספר לכם על התכונות החדשות במסך האייפון ויש לא מעט כאלה, הן גם מהוות חלק בלתי נפרד מההתלהבות סביב המכשיר החדש.

 

נתונים טכניים על המסך החדש

רגע לפני שנספר לכם מה בדיוק זה אומר, בואו ניתן לכם את הנתונים הטכניים היבשים שאתם צריכים לדעת. אייפון 14 פרו מקס מגיע עם מסך OLED בגודל של 6.7 אינץ', קצב הריענון שלו דינמי ועומד על 1-120 הרץ והרזולוציה שלו היא 1290×2796 פיקסלים עם בהירות של עד 2000nits.

מה זה אומר מבחינת חוויית שימוש? לאפל יש אהבה גדולה לספק לנו חוויית שימוש מיוחדת, אם מסך OLED לא אומר לכם כלום, כדאי שתכירו בכך שמדובר על תכונה שמספקת בהירות טובה המאפשרת להביט במסך גם מחוץ לבית והוא מדויק במיוחד. אם נוסיף לכך את הרמקולים החזקים של המכשיר ומערכת ההפעלה שעובדת שצורה מצוינת, הרי שקיבלנו מכשיר משופר במידה רבה מקודמיו בסדרה.

 

מה השינוי שנראה על המסך עצמו?

קודם כל חשוב לציין שמדובר על דגם עם מסך ענק לעומת האחרים, כי אנחנו כבר התרגלנו לדגמים של 6.1 אינץ' ופתאום יצא מסך לאייפון 14 פרו מקס שמשאיר לכל הדגמים האחרים אבק. יש למכשיר חיי סוללה ארוכים במיוחד, מה שמשפר עוד יותר את חוויית הצפייה לטווח הרחוק ויש עוד שינוי שחייבים לדבר עליו – הדגם החדש מביא גם חידוש בחזית – מדובר על מסך אינטראקטיבי. מה זה אומר בדיוק? אם עכשיו תיכנסו דרך הפרו מקס החדש למוזיקה או לשעון, תראו שכשתצאו למסך הראשי, האי הדינאמי ישנה את הצורה שלו בהתאם לפעולה שתבצעו.

 

ומה לגבי מסך הנעילה?

עוד דבר קטן שקשור למסך, אך יותר נכון למסך הנעילה הוא שיש גם כאן כמה חידושים באייפון 14 פרו מקס. מעכשיו תוכלו ליהנות מתצוגת התראות גם במסך הנעילה כשתצוגת ההתראות תפעל בחלק התחתון של המסך, תוכלו גם להגדיר כמה מסכי נעילה ולעבור ביניהם על ידי לחיצה ארוכה על המסך.

האופציה החדשה נקראת Always On Display והיא מאפשרת לנו להמשיך ולראות פרטים חשובים כמו תאריך, שעה והתראות שונות גם כשהטלפון נמצא במצב של שינה. זו הפעם הראשונה שאפל מכניסים תכונה כזו לאייפון וחלק מהמשתמשים מכירים אותה מהשעונים החכמים, לוקח זמן להתרגל לפונקציות החדשות כי הן גורמות לבלבול ולמחשבה שהמסך פועל, אך מתרגלים לעניין מהר מאוד. עוד יש לציין כי התכונה הזו לא גוזלת מחיי הסוללה כיוון שבזכות מסך ה-LTPO המסך למעשה יודע לרענן את התמונה מ-1Hz ל-120Hz. נשבר לכם המסך וצריכים להחליפו? לא מדובר על סוף העולם, אצל מעבדת סלולר הוד השרון יבצעו לכם את ההתקנה במהירות ובמחיר משתלם, תבדקו אותם!

אייפון 14

אייפון 14
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!