טכנאי מחשבים עד הבית! תמורה מלאה לכסף שלך!

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים

שחזור מידע מדיסק קשיח המלצות

במהלך מעבר הדירה לבית חדש גיליתם לחרדתכם כי הלפטופ המשפחתי חטף מכה משמעותית, ולכן מיהרת לנסות להדליק אותו כדי לבדוק האם הוא עובד. לשמחתכם המחשב התעורר לחיים, אך צג המחשב שתמיד הציג בתמונת הרקע את התמונה המשפחתית שלכם מציג כעת את המסך הכחול של מערכת ההפעלה. בהיסטריה ניגשתם למסמכים השמורים במחשב, אך לאכזבתכם כל הקבצים שהופיעו בו נעלמו כלא היו – ואיתם כל התמונות, סרטונים והמסמכים שהיו כה חשובים לכם.

מה עושים במקרה כזה והאם יש דרך לשחזר את כל המידע שהיה קיים על המחשב? לשם כך ריכזנו עבורכם את כל המידע שכדאי לדעת במקרה של שחזור מידע מדיסק קשיח המלצות ופעולות רלוונטיות שיש לעשות.

מהו דיסק קשיח במחשב?

הדיסק הקשיח במחשב (Hard Disk) הינו רכיב חיוני המשמש לשמירת מידע ונתונים במחשב, ולכן זהו המקום בו כל התמונות, מסמכים,כיצד לשחזר מידע מדיסק קשיח קבצים וסרטונים שמעלים למחשב נשמרים תחת תיקייה בשם כזה או אחר. לרוב דיסק קשיח סטנדרטי הקיים בתוך מחשב נקרא דיסק קשיח פנימי, כיוון שהוא נמצא בתוך החלק הפנימי של המחשב ואינו נראה לעין.

לכן כאשר לאחר פגיעה כמו זו שקרתה לכם במחשב, רוב הסיכויים כי המכה גרמה לנזק או שבר משמעותי בדיסק הקשיח הפנימי במחשב, דבר שהוביל למחיקת כל הנתונים והמידע שהיה קיים וזמין עליו.

מה הגורמים למחיקת דיסק קשיח?

נוסף לפגיעות פיזיות במחשבים הגורמות לאיבוד נתונים הקיימים על דיסקים קשיחים, ישנם גורמים נוספים העשויים להזיק לפעילותו התקינה של הדיסק הקשיח וכך איבוד כל הנתונים השמורים בו. לדוגמא כאשר מחשב נייח המחובר תמיד לחשמל, או מחשב נייד המחובר לכבל המטען, מקבל קצרים חשמליים כתוצאה מהפסקות חשמל מרובות, ההשלכות לכך עשויות לגרום לקצר גם בדיסק הקשיח הפנימי ואיבוד הנתונים הקיימים עליו.

לעיתים תקלות מכניות בדיסק הקשיח עצמו עשויות לגרום למחיקה של הנתונים והמידע השמור עליו, כמו תקלה במנוע או בראש של הדיסק הקשיח אן כתוצאה מבלאי או כשל טכני כזה או אחר.

האם אפשר למנוע את המחיקה של דיסק קשיח?

בכדי למנוע מקרים דומים של מחיקת דיסק קשיח וכל המידע והקבצים החשובים לנו בחיים, מומלץ בחום לבצע גיבוי של כל הנתוניםהאם קיימות דרכים למניעת מחיקת דיסק קשיח הממוחשבים ששומרים באמצעות שימוש בדיסק קשיח חיצוני. זהו דיסק קשיח הזהה בפעולתו לדיסק הקשיח הנמצא בתוך המחשב, אך זהו התקן אחסון ושמירה הנפרד מהמחשב – כך שכל נזק פיזי או טכני שנגרם למחשב, אינו משפיע על הנתונים השמורים בדיסק הקשיח החיצוני.

אפשרות נוספת היא לבצע גיבוי של כל הנתונים והקבצים החשובים באמצעות ענן וירטואלי, שזוהי שיטת שמירה ואחסון של מידע ונתונים ללא תלות בשטח אחסון פיזי כמו דיסק קשיח. כך הקבצים נשמרים בשרתים וירטואליים שונים, וגם מאפשרים גישה אליהם מכל מכשיר דיגיטלי שיש בו חיבור לרשת/ענן.

שחזור מידע מדיסק קשיח המלצות – האם ניתן להציל את המידע?

הדיסק הקשיח הפנימי במחשב נמחק ולא ביצעתם גיבוי לכל הקבצים והנתונים? תדעו כי לא הכל אבוד ותוכלו להציל חלק מהמידע, אוהמלצות לשחזור מידע מדיסק קשיח כולו במקרה הטוב, באמצעות פעולת שחזור הארד דיסק(דיסק קשיח). כדאי לחפש אחר שחזור מידע מדיסק קשיח המלצות כדי למצוא את אנשי ה-IT שיצילו לכם את הקבצים, כיוון שאילו אנשי המקצוע המתמחים בשחזור של קבצים שנמחקו.

בכדי להעלות את הסיכויים להצלת המידע שקיים על הדיסק הקשיח שנהרס, חשוב קודם כל לכבות את המחשב באופן מידי מיד כשמגלים שהקבצים נמחקו, וכן לנתק אותו מהחשמל אם מדובר על מחשב נייח או מחשב נייד המחובר אליו כבר הטענה. לאחר מכן יש לפנות אל מעבדת מחשבים מקצועית המתמחה בשחזור מידע מדיסק קשיח, ולספר בצורה מפורטת את הדרך בה הדיסק הקשיח נפגע, כמה זמן בערך עבר מרגע שהתקלה התרחשה עד גילוי מחיקת המידע מהמחשב, קצרים חשמליים או בעיות אחרות שהתרחשו במחשב בטרם המידע נמחק, וכן כל מידע רלוונטי אחר שיוכל לסייע לאנשי המקצוע להציל לכם את הקבצים החשובים שהיו במחשב.

שחזור מידע מדיסק קשיח – רק באמצעות טכנאי מחשבים מקצועי

חשוב לזכור כי רק טכנאי מחשבים מוסמך ומקצועי יוכל לשחזר את המידע בצורה איכותית ויעילה, ולכן יש להימנע משימוש בתוכנות חינמיות או בתשלום המציעות שחזור מידע מדיסק קשיח באופן עצמאי, כיוון שאלו עשויות להסב נזק גדול יותר.

כיצד להאיץ את המחשב שעובד לאט
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לתיקון מחשבים
היחידה לתיקון מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!